شعر

اشعار و دل نوشته

شعر

اشعار و دل نوشته

شعر
تمامی این اشعار سروده شده توسط کربلایی سید مرتضی مهدی زاده می باشد و استفاده از ان بلامانع میباشد ( البته اگه به درد کسی بخوره)یاعلی
ومن الله توفیق...
تبلیغات
Http://tlgrm.in/seyedmms
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ب.ظ

هرجا دلم می گیره مدد از تو می خوام


هرجا دلم می گیره مدد از تو می خوام

اگه تو باشی پیشم هیچ چیزی نمی خوام

خدا وکیلی تویی همه مرادم

دل به کسی از ازل غیر تو ندادم

 
هر تپش دل من می خونه ابالفضل

مرغ دلم می پره رو بوم ابالفضل

زمزمه آسمون کوه ودشت صحرا

یک کلمه است این وبس مددی ابالفضل

 
ای تک یل ام البنین    
ای گیسویت حب المتین

تو در کرامت مرشدی    
عباس دوالفضل العظیم

***

هرچی دارم مال تو سرور و دلبرم

ای به فدات جوونیم پدرم مادرم

پدر بزرگ تو گوشم خونده از کودکی

به درگه یل ام البنین نوکرم

 
یه پهلوون مهربون اگه رو زمینه

تک یل بی مَثَل ام البنینه

یاور بی کسون و مقتدای مردا

پور علی شه دل مه بی قرینه

 
دلم قد یه عالمه 
واسه غمت بازم کمه

تو هیچ دلی جا نمی شه    
غمم غمه محرمه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۹
سید مرتضی مهدی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی