شعر

اشعار و دل نوشته

شعر

اشعار و دل نوشته

شعر
تمامی این اشعار سروده شده توسط کربلایی سید مرتضی مهدی زاده می باشد و استفاده از ان بلامانع میباشد ( البته اگه به درد کسی بخوره)یاعلی
ومن الله توفیق...
تبلیغات
Http://tlgrm.in/seyedmms
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۱۴ ب.ظ

استاد شجریان

مرغ سحر رفت و ربنای سحر ماند

یار سفر رفت و خاطرات سفر ماند

 

آن نفس گرم و آن وجود هنرمند

گر ز میان رفت نغمه های هنر ماند

 

گشت مقارن غروب و چله عشاق

حر ز نظر رفت ولی زیر نظر ماند

 

تقدیم به روح بلند و آسمانی پدر آواز ایران محمدرضا شجریان

نظرات (۳)

۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۳:۱۵ رسول نصیری

اتفاقا این حدیثی که نسبت داده شده به اهل بیت علیهم قبل از یکی از سریال های تلوزیونی چند سال پیش میذاشت، برای من خیلی جالب بود،  با استاد حوزه درمیان گذاشتم گفت اتفاقا این حدیث سند نداره , ,قبول نکردم،،، تو نت زدم دیدم بله همه جا همینو گفتن اون وقت قبول کردم

۰۵ آبان ۹۹ ، ۲۰:۰۹ رسول نصیری

سلام

اصن منظورم قضاوت در مورد دیگران نبود. خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کنه اما در مورد قسمت دوم فرمایش حضرتعالی باید عرض کنم که

اول که این فرمایش مالک اشتر نیست به حضرت علی ع نسبت داده شده.

دوم سند و یا منبع این روایت را هرجا دوست داشتین بگردین پیدا کنین به بنده هم اطلاع بدین

باتشکر

پاسخ:
نمیدونم فکر کنم درست میگید ولی فک کنم آقا خطاب به مالک فرمودن(ببخشید خیلی وقت پیش مطالعه کردم)
۰۱ آبان ۹۹ ، ۱۷:۵۳ رسول نصیری

واقعا ترانه هاشو گوش میکردی؟؟

پاسخ:
با سلام بله حقیر آثار ایشون رو گوش کردم (یادمون باشه مالک اشتر فرمود اگر دیشب دیدید کسی دزدی کرد امروز به چشم دزد به او نگاه نکنید،ایشون روز اربعین از دنیا رفتند و با توجه به این که مدتی قابل توجهی در بیمارستان بستری شدند بنطر من آمرزیده هستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی