شعر

اشعار و دل نوشته

شعر

اشعار و دل نوشته

شعر
تمامی این اشعار سروده شده توسط کربلایی سید مرتضی مهدی زاده می باشد و استفاده از ان بلامانع میباشد ( البته اگه به درد کسی بخوره)یاعلی
ومن الله توفیق...
تبلیغات
Http://tlgrm.in/seyedmms
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ

من عاشقترینم


من عاشقترینم    جبینم    زده نقش    که من کمترینم

گدای کوی تو مجنون تو هستم ابالفضل

دل آرامی و دل دادم بدستت

نخورده می شدم مدهوش ومستت

منم آن عبد پستت

تو مولایی و آقایی و من هیچم و دنیایی ابالفضل

خوشاکه مالکی وصاحب مایی ابالفضل

امیری یبن الزهرایی ابالفضل

صدای نفسهام        امیدم        نگاهم        دو چشمام

شده خیره به این گنبد وگلدسته و ایوون طلاتون

من هستم خاک پای نوکراتون

به انتظار یک نیمه نگاتون

دخیل کربلاتون

هوای دیدنت آقای من زد به سرم چشمام و تر کرد

دله دیوانه را دیوانه تر کرد

ومرغ قلب را بی بال وپر کرد

به درد هجر سر کرد

توشاهی و بردم       خودم را      تنم را      فدای تو کردم

دلم درگیر احساس حسینه زکودکی برات به شور وشینه

نمک پرورده خان امیر و

همیشه مسته عباس حسینه

گله دارم به دل آقا از این اهل زمونه

چطور یه نوکری آخه می تونه

جمال وروی صاحب رو ندونه

امون ازین زمونه
 
@seyedmms
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۹
سید مرتضی مهدی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی