شعر

اشعار و دل نوشته

شعر

اشعار و دل نوشته

شعر
تمامی این اشعار سروده شده توسط کربلایی سید مرتضی مهدی زاده می باشد و استفاده از ان بلامانع میباشد ( البته اگه به درد کسی بخوره)یاعلی
ومن الله توفیق...
تبلیغات
Http://tlgrm.in/seyedmms
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات
جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

منم اون مرغک جلد حریمت


منم اون مرغک جلد حریمت*اسیرُ مات این خان کریمت

منم اون مرغک درمونده تو*که معطوف به درگاه کریمت

تو همچون خالقت بخشنده هستی* برامن ربّی و اخر مستی

هنوز من خودم و نشناخته بودم*تو اومدی توی دلم نشستی

چی میشه لحظه ای من            مثل کبوترات شم

برم بی تاب گنبد طلا شم

یه کاری کن اقاجون              منم قاطی خوبات

روونه حریم کربلاشم

منی که جز تو مولایی ندارم*زیارتت شده خواب و خیالم

آقا هر وقت دور افتاده میشم*به دل غم نمیدم تا تورو دارم

چی میشد ازتوی صحن توسلطان*بگیره پر آقا این هدهدجان

از ایوون طلای با صفاتون*تا به گنبد طلای شاه عطشان

میخوام دیوونه باشم           سگ این خونه باشم

تموم عمرمو بپات بذارم

تویی شبهامو مهتاب           تویی بهترین ارباب

بدون تو من آرامش ندارم

منم یه زائر از صحن وسراتم*خراب قطره اشک عزاتم

میخام آهوی دربند تو باشم*تو ضامن باش آقا من رهاتم

قرار نبود هوامو داشته باشی؟*قرار نبود آقا زمن جدا شی

چرا فک میکنم ازمن تو دوری؟*به زخم من یه وقت نمک نپاشی

بگیردستمو آقا                ببرتا اوج ,بالا

بذار تا به ابد مست تو باشم

میخوام تا دنیا دنیاس            بساط عشق برپاس

فقط قلاده ام دست توباشه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۱
سید مرتضی مهدی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی