شعر

اشعار و دل نوشته

شعر

اشعار و دل نوشته

شعر
تمامی این اشعار سروده شده توسط کربلایی سید مرتضی مهدی زاده می باشد و استفاده از ان بلامانع میباشد ( البته اگه به درد کسی بخوره)یاعلی
ومن الله توفیق...
تبلیغات
Http://tlgrm.in/seyedmms
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات
جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۷ ب.ظ

ابی عبد الله


این دلم مدیون احساس شماست             ابی عیدالله

پایتخت غممان کرب و بلاست              ابی عیدالله

هرکجایی که روم حرف شماست           ابی عیدالله

ذکر طوفانی دل نام شماست                 ابی عیدالله

طاقت من تابه واسه تو بی تابه

جیره خور خانت دل وقفه اربابه

تویی تو دستگیرم هم شاهی و میرم

یه حرف تکراری من بی تو می میرم

شوره زار دل من تشنه توست               ابی عیدالله

عالم حزن انگیز از ماتم توست              ابی عیدالله

سردر عرش چنین حک شده است           ابی عیدالله

عرش وفرش وانس وجن در ید توست      ابی عیدالله

فدای خوبیهایت عجین دل باهات

چی کار کنم آقا دلم تورو می خواد

توعشقی و ازعشق سرشار سرشارم

نماز من سویش عبد علمدارم

سروجسمم یاحسین ارزونیتون                ابی عیدالله

ابر چشمام شده باز بارونیتون                ابی عیدالله

همه دلخوشیم آقا حریمته                      ابی عیدالله

غمت زندونه منم زندونیتون                  ابی عیدالله

تاکی غمه دوری تنهایی مهجوری

می سوزم می سازم از عشق مجبوریم

دلتنگتم آقا نذار بشه عادت

بذار بیام پیشت واسه ی زیارت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۳
سید مرتضی مهدی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی