شعر

اشعار و دل نوشته

شعر

اشعار و دل نوشته

شعر
تمامی این اشعار سروده شده توسط کربلایی سید مرتضی مهدی زاده می باشد و استفاده از ان بلامانع میباشد ( البته اگه به درد کسی بخوره)یاعلی
ومن الله توفیق...
تبلیغات
Http://tlgrm.in/seyedmms
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ب.ظ

میپره مرغ دلم به تمنای رضا


میپره مرغ دلم به تمنای رضا

غرق طوف حرمه حاجی کوی رضا

میپره از رو زمین تا رو گنبد طلا

اون کبوترِ حرم داره سری توی سرا

 

کاش کبوتر بودم میزدم پر به هواش

میشدم سیر من از گندم دست زائراش

تب وتابم حس نابم بودن کنار توست

ازتو خوندن باتوموندن فکروذکرم یادتوست

 

تو امیر منی و منم اسیر کرمت

دوست دارم که عمرمو بمونم تو حرمت

ای همای معرفت حسن قدسی رو صفت

سروجانم به فدات وجودم خاک درت

 

اقاجون پاشو ببین یه گنه کار اومده

همون نوکر بدت اون خطاکار اومده

دل سنگ من مثله سنگ فرشات ترک داره

این دله من عمریه عشقتو یدک داره

 

مثل گنبدت میخواد دلشو طلا کنی

زاغک سیاه ومثله کفترات هواکنی

بریزی دونه براش تا برات پر بگیره

بدی هاشو پاک کنی تاکه آروم بگیره

 

تو تموم میل من واسه زنده بودنی

تو صفاو مروه ای سعی ومشعر منی

آرزوم که آقاجون یه شبی ازین شبا

زیر این علم به عشقت مابریم به کربلا

 

مبدا ما مشهدت باشه با ذکر رضا

مقصد ما خاک پاک سرزمین کربلا

از میون دو حرم خسروی تا به ارم

تا پیش شاه شهیدان و علمگیر حرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
سید مرتضی مهدی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی